Antwoorden op de meest gestelde vragen:

Zalando Lounge is een online shopping club, waarvoor u aangemeld moet zijn om te kunnen shoppen. Als lid krijgt u exclusieve toegang tot fashion van bekende topmerken met kortingen tot 75%!
Net als Zalando heeft Zalando Lounge geen fysieke winkel en kan er alleen maar online geshopt worden. Het verschil is echter dat Zalando Lounge, in tegenstelling tot Zalando, geen vast assortiment heeft, maar producten aanbiedt via tijdelijke verkoopacties, die slechts een paar dagen duren. De artikelen, die in gelimiteerde oplage worden aangeboden, staan maar een beperkte tijd online. Hierdoor dient u er snel bij te zijn, want op=op.
Nee. Lidmaatschap bij Zalando Lounge is geheel gratis en vrijblijvend en zal dit ook altijd blijven. U kunt uw lidmaatschap te allen tijde opzeggen.
Wanneer u al klant bent van Zalando, kunt u zich met uw Zalando-gegevens inloggen op onze website. Een andere optie is om een nieuw account aan te maken of om u in te loggen met uw Facebook-account.
Iedere dag starten er 3 tot 5 nieuwe verkoopacties vanaf 7 uur ’s ochtends. De verkoopacties staan gemiddeld 3 tot 4 dagen online, maar de producten worden slechts in gelimiteerde oplage aangeboden. U moet er daarom dus snel bij zijn om uw lievelingsartikel op tijd te kunnen bemachtigen. Artikelen die uitverkocht zijn, kunnen niet meer worden nabesteld.
Via onze nieuwsbrief wordt u dagelijks of wekelijks op de hoogte gehouden van ons merkenaanbod, zodat u uw favoriete merk niet hoeft te missen.
De levertijd bedraagt gemiddeld 3 tot 5 weken, omdat de artikelen na verloop van de actie pas bij de producent worden besteld.
Na afloop van de actie bestelt Zalando Lounge de producten pas bij de producent. De producten komen vervolgens naar het magazijn voor een laatste kwaliteitscontrole en worden vervolgens direct naar u doorgestuurd. Dankzij de korte periode dat de producten in het magazijn liggen, bespaart Zalando Lounge een hoop opslagkosten, die direct in de productprijzen worden doorberekend en terug te zien zijn in de hoge kortingen.
Zalando Lounge informeert u via een dagelijkse of wekelijkse nieuwsbrief over actuele en aankomende verkoopacties. Op deze manier mist u geen enkele verkoopactie en het beste is: u kunt zelf beslissen hoe vaak en wanneer u de nieuwsbrief wilt ontvangen! Via de instellingen in uw account kunt u uw voorkeur verfijnen door ervoor te kiezen om de nieuwsbrief op de door u geselecteerde dagen te ontvangen of tijdelijk te pauzeren, wanneer u bijvoorbeeld op vakantie gaat.
Wanneer u ingeschreven staat voor één van onze nieuwsbrieven, kunt u extra korting verdienen door uw vrienden, familie en kennissen uit te nodigen voor Zalando Lounge en hen te informeren over de topmerken en hoge kortingen. U kunt dit doen door de speciaal voor u gegenereerde link onder het kopje “Vrienden uitnodigen” in uw account of door hun e-mailadres in te vullen. Zij ontvangen vervolgens een welkomstgeschenk ter waarde van € 10,-. Wanneer zij net als u een mooie aanbieding hebben gevonden, ontvangt u als bedankje ook een cadeaubon ter waarde van € 10,-.
De klantenservice van Zalando Lounge is van maandag tot en met vrijdag van 07:00 uur tot 20:00 uur bereikbaar via een gratis hotline onder het nummer: 0800 – 0227 143, per e-mail: service@zalando-lounge.nl of via het contactformulier op onze website.
U kunt uw lidmaatschap te allen tijde opzeggen door contact op te nemen met onze klantenservice. Per e-mail: service@zalando-lounge.nl of via het contactformulier op onze website.
Om geen van uw favoriete merken te hoeven missen, ontvangt u e-mails van Zalando Lounge, die u eraan herinneren wanneer de acties beginnen en aflopen. U kunt zich te allen tijde uitschrijven voor de nieuwsbrieven.
U kunt zelf bepalen hoe vaak en wanneer u de nieuwsbrieven van Zalando Lounge wilt ontvangen. Via de instellingen in uw account kunt u uw voorkeur verfijnen door er voor te kiezen om de nieuwsbrief op de door u geselecteerde dagen te ontvangen of tijdelijk te pauzeren, wanneer u bijvoorbeeld op vakantie gaat.
Zalando Lounge biedt de keuze tussen twee verschillende nieuwsbrieven. Een dagelijkse nieuwsbrief, die u iedere dag informeert over de actuele acties, of een wekelijkse nieuwsbrief, die u éénmalig per week voorziet van een overzicht met de acties voor de aankomende week. U kunt ervoor kiezen om deze instellingen te allen tijde te veranderen.
Onder ´Mijn account/nieuwsbrief´ kunt u uw nieuwsbrief-instelling aanpassen en beheren.
U kunt uw gewenste nieuwsbrief uitkiezen en instellen op welke dagen u geen nieuwsbrief wilt ontvangen. U kunt de nieuwsbrieven ook voor een tijdje pauzeren wanneer u bijvoorbeeld op vakantie gaat of tijdelijk geen nieuwsbrief wenst te ontvangen.
Als u op uw favoriete merk klikt, ziet u binnen de categorie-indeling binnen de actie direct welke productgroepen er worden aangeboden. Met slechts één muisklik ziet u vervolgens welke producten er worden aangeboden. Om snel het juiste product te vinden kunt u zelf instellen of u 2, 3 of 4 producten per rij wilt zien en deze sorteren op populariteit, prijs en korting via de aangeboden filteropties onder de categorie indeling.
Als u het juiste artikel heeft gevonden, klikt u op de foto om het product beter te bekijken. Op de productpagina kunt u vervolgens de details zien door middel van de verschillende aanzichten en door het product te vergroten door met de muis over het product heen te gaan. U ziet hier ook direct of het artikel nog in andere kleuren beschikbaar is en hoeveel artikelen er nog per maat beschikbaar zijn.
In de productdetails staat alle belangrijke informatie over de maten, het materiaal en de verzorging van het product. Als u niet zeker weet welke maat u moet bestellen, helpt de maattabel u verder. Zo wordt retourneren van producten voorkomen en kan Zalando Lounge producten van bekende topmerken blijven aanbieden voor lage prijzen.
Ja. U kunt artikelen uit verschillende verkoopacties in één bestelling plaatsen. De verzendkosten bedragen éénmalig € 5,90 per bestelling. Let er wel op dat voor gecombineerde bestellingen de laatst verwachtte levertijd geldt.
Wanneer u uw favoriete artikelen in uw winkelwagen heeft gelegd, heeft u nog 20 minuten de tijd om hier over na te denken, voor u tot aankoop overgaat. De tijdslimiet is ingesteld, zodat iedereen de kans krijgt om te profiteren van exclusieve items met hoge kortingen. Wanneer u een nieuw product toevoegt begint de tijd weer van voor af aan te lopen. U kunt dit zien aan de aflopende klok onder uw winkelwagen. Wanneer u uw bestelling niet binnen de vooraf ingestelde tijd afrondt, wordt uw winkelwagen automatisch weer leeggemaakt.
Indien uw gewenste artikel is uitverkocht, kunt u de actie na enkele minuten opnieuw bekijken. Het kan zijn dat een andere klant het laatste artikel toch niet heeft gekocht waardoor het weer beschikbaar is.
Onder “Mijn account” vindt u een overzicht van al uw persoonlijke gegevens, welke u op elk gewenst moment kunt bekijken en aanpassen. Onder “Bestellingen & Retouren” ziet u al uw bestellingen terug. Wanneer uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, wordt u hier per e-mail over geïnformeerd. In uw account kunt u op “Bestelling online volgen” klikken, zodat u precies kunt zien waar uw bestelling is.
Onder “Bestellingen & Retouren” ziet u al uw bestellingen terug en kunt u uw eventuele retouren binnen 14 dagen afhandelen. U klikt op de producten die u wilt retourneren en geeft de reden aan. Vervolgens kunt u het PDF-bestand met het retouretiket uitprinten, plakken op de verpakking en op de post doen. De kosten voor de retourzending worden volledig betaald door Zalando Lounge. Als u het etiket niet kunt uitprinten, kunt u contact opnemen met onze klantenservice, waarna zij het vervolgens per post naar u opsturen. De klantenservice van Zalando Lounge is van maandag tot en met vrijdag van 07:00 uur tot 20:00 uur bereikbaar via een gratis hotline onder het nummer: 0800 – 0227 143, per e-mail: service@zalando-lounge.nl of via het contactformulier op onze website.
Indien u een reeds geplaatste bestelling toch wilt annuleren, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. De klantenservice van Zalando Lounge is van maandag tot en met vrijdag van 07:00 uur tot 20:00 uur bereikbaar via een gratis hotline onder het nummer: 0800 – 0227 143, per e-mail: service@zalando-lounge.nl of via het contactformulier op onze website. Indien uw bestelling al onderweg is kunt u uw bestelling helaas niet meer annuleren. Onze klantenservice zal u dan informeren over andere mogelijkheden.
Helaas is het vanwege logistieke redenen en boekhouding niet mogelijk om van meerdere bestellingen één bestelling te maken.
Onder “Mijn account” vindt u een overzicht van al uw persoonlijke gegevens, welke u op elk gewenst moment kunt bekijken en aanpassen.
Indien de door u bestelde producten nog niet bij ons in het warenhuis zijn aangekomen, is het mogelijk om het afleveradres voor de geplaatste bestelling aan te passen. Neemt u hiervoor schriftelijk contact op met onze klantenservice via het contactformulier of per email: service@zalando-lounge.nl.
Onder “Bestellingen & Retouren” ziet u al uw bestellingen terug. Wanneer uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, wordt u hier per e-mail over geïnformeerd. In deze e-mail bevindt zich een trackingnummer van DHL, waarmee u op ieder ogenblik de precieze status van uw bestelling kunt opvragen.
Om uw gegevens op een veilige manier door te voeren, maakt Zalando Lounge gebruik van de gecertificeerde SSL-vergrendeling. Uw bank-, PayPal-, iDeal en creditcardgegevens zijn hierdoor extra beveiligd.
Zalando Lounge accepteert de volgende betaalwijzen: creditcard (Visa/MasterCard/American Express), PayPal, Vooruitbetaling en iDeal.
Tijdens uw eerste bestelling vragen wij u uw betaalmethode naar keuze in te vullen. Na uw eerste bestelling worden de door u ingevoerde adres- en betaalgegevens bewaard, zodat u deze bij een volgende bestelling niet meer hoeft in te vullen. Uiteraard heeft u te allen tijde de mogelijkheid om uw gegevens in te zien en aan te passen onder “Mijn account”.
Onder “Mijn account” vindt u een overzicht van al uw persoonlijke gegevens, welke u op elk gewenst moment kunt bekijken en aanpassen.
De beslissing over de vrijgave van betaalmethoden wordt aan een speciale, computergestuurde beproeving onderworpen. Hierbij worden per bestelling alle belangrijke criteria onderzocht en aan de hand van de uitkomsten worden de beschikbare betaalmethoden vrijgegeven. Dit geautomatiseerde proces wordt bij iedere aankoop opnieuw doorgevoerd, waardoor het mogelijk is dat de betaalmethode “automatische incasso” niet altijd ter beschikking staat.
De verzendkosten binnen Nederland en België bedragen € 5,90 euro per bestelling. Ook wanneer u artikelen uit verschillende verkoopacties in één bestelling plaatst, bedragen de verzendkosten slechts éénmalig € 5,90 per bestelling. De verzendkosten dekken de kosten voor de verzending en het verpakkingsmateriaal.
Uw bestelling wordt samen met andere Zalando Lounge bestellingen door PostNL van onze Duitse warenhuizen naar een Nederlands PostNL sorteercentrum gebracht. PostNL bezorgd vervolgens uw bestelling op het door u opgegeven adres.
Over het algemeen kunnen bijna alle artikelen in één pakket worden verstuurd. Bij acties met koffers of zitzakken worden de artikelen wegens logistieke redenen in meerdere pakketten verstuurd. De verzendkosten blijven dan onveranderd.
De levertijd bedraagt gemiddeld 3 tot 5 weken. Dit komt, omdat Zalando Lounge de door u bestelde producten pas na afloop van de verkoopactie bij de producent bestelt. De producten komen vervolgens naar het maagazijn voor een laatste kwaliteitscontrole en worden vervolgens direct naar u verstuurd. Dankzij de korte periode dat de producten in het magazijn liggen, bespaart Zalando Lounge een hoop opslagkosten, die direct in de productprijzen worden doorberekend en terug te zien zijn in de hoge kortingen.
Onder “Bestellingen & Retouren” ziet u al uw bestellingen terug. Wanneer uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, wordt u hier per e-mail over geïnformeerd. In deze e-mail bevindt zich een trackingnummer van DHL, waarmee u op ieder ogenblik de precieze status van uw bestelling kunt opvragen.
Ja. U kunt uw bestelling naar een ander adres laten opsturen dan uw postadres. Wanneer u hier gebruik van wilt maken, kunt u het door u gewenste leveradres in uw gebruikersaccount of tijdens het bestelproces onder “afleveradres” invoeren.
Indien u een artikel heeft ontvangen dat u niet heeft besteld, vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. De klantenservice van Zalando Lounge is van maandag tot en met vrijdag van 07:00 uur tot 20:00 uur bereikbaar via een gratis hotline onder het nummer: 0800 – 0227 143, per e-mail: service@zalando-lounge.nl of via het contactformulier op onze website.
Indien er één of meerdere artikelen ontbreken in uw bestelling, vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. De klantenservice van Zalando Lounge is van maandag tot en met vrijdag van 07:00 uur tot 20:00 uur bereikbaar via een gratis hotline onder het nummer: 0800 – 0227 143, per e-mail: service@zalando-lounge.nl of via het contactformulier op onze website.
Als uw pakket bij de bezorging beschadigd is, kunt u ofwel direkt bij de bezorger een schadeaangifte doen, ofwel binnen 7 werkdagen bij het postfiliaal. U heeft de mogelijkheid in het schade-aangifteformulier ervoor te kiezen of het pakket, nadat het gecontroleerd werd, weer aan u bezorgd dient te worden, omdat u de artikelen graag wilt behouden, of dat het aan ons teruggestuurd dient te worden.
Onder “Bestellingen & Retouren” ziet u al uw bestellingen terug en kunt u uw eventuele retouren binnen 14 dagen afhandelen. U klikt op de producten die u wilt retourneren en geeft de reden aan. Vervolgens drukt u het PDF-bestand met het retouretiket uit, plakt het op de verpakking en doet het op de post. De kosten voor de retourzending worden volledig betaald door Zalando Lounge. Als u het etiket niet kunt uitprinten, kunt u contact opnemen met onze klantenservice, waarna zij het vervolgens per post naar u opsturen. De klantenservice van Zalando Lounge is van maandag tot en met vrijdag van 07:00 uur tot 20:00 uur bereikbaar via een gratis hotline onder het nummer: 0800 – 0227 143, per e-mail: service@zalando-lounge.nl of via het contactformulier op onze website.
Onder “Bestellingen & Retouren” ziet u al uw bestellingen terug en kunt u uw eventuele retouren binnen 14 dagen afhandelen. U klikt op de producten die u wilt retourneren en geeft de reden aan. Vervolgens drukt u het PDF-bestand met het retouretiket uit, plakt het op de verpakking en doet het op de post. De kosten voor de retourzending worden volledig betaald door Zalando Lounge. Als u het etiket niet kunt uitprinten, kunt u contact opnemen met onze klantenservice, waarna zij het vervolgens per post naar u opsturen. De klantenservice van Zalando Lounge is van maandag tot en met vrijdag van 07:00 uur tot 20:00 uur bereikbaar via een gratis hotline onder het nummer: 0800 – 0227 143, per e-mail: service@zalando-lounge.nl of via het contactformulier op onze website.
De kosten voor de retourzending worden volledig betaald door Zalando Lounge, indien u uw complete bestelling terugstuurt.
Als u uw gehele bestelling terugstuurt, worden de verzendkosten terugbetaald. Dit is niet het geval indien u slechts een deel van de bestelling terugstuurt.
Na ontvangst van uw bestelling heeft u nog 14 dagen de tijd om te retourneren.
U wordt per e-mail geïnformeerd wanneer uw retourzending bij ons magazijn is aangekomen. Nadat de bestelling is gecontroleerd, ontvangt u een e-mail waarin bevestigd wordt dat uw geld terug wordt overgemaakt.
Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, wordt uw geld terug overgemaakt. Dit kan tot ongeveer 7 dagen duren.
Omdat Zalando Lounge in tegenstelling tot Zalando geen gebruikt maakt van een vast assortiment, maar van tijdelijke verkoopacties, is ruilen van artikelen (voor bijvoorbeeld een andere maat) helaas niet mogelijk.
Indien u een onvolledige of onjuiste bestelling toegestuurd heeft gekregen, vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. De klantenservice van Zalando Lounge is van maandag tot en met vrijdag van 07:00 uur tot 20:00 uur bereikbaar via een gratis hotline onder het nummer: 0800 – 0227 143, per e-mail: service@zalando-lounge.nl of via het contactformulier op onze website.
Indien u beschadigde artikelen toegestuurd krijgt, vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. De klantenservice van Zalando Lounge is van maandag tot en met vrijdag van 07:00 uur tot 20:00 uur bereikbaar via een gratis hotline onder het nummer: 0800 – 0227 143, per e-mail: service@zalando-lounge.nl of via het contactformulier op onze website.
Indien u een klacht heeft, vragen we u om direct contact op te nemen met onze klantenservice en de precieze reden van de klacht te beschrijven. De klantenservice van Zalando Lounge is van maandag tot en met vrijdag van 07:00 uur tot 20:00 uur bereikbaar via een gratis hotline onder het nummer: 0800 – 0227 143, per e-mail: service@zalando-lounge.nl of via het contactformulier op onze website. Om een snelle behandeling te kunnen garanderen, vragen we u om 3-5 duidelijke foto’s van het gehele artikel en een gedetailleerde foto van het defect te sturen. Onze klantenservice informeert u graag over de verdere afwikkeling.
U krijgt 2 jaar garantie op de door u bestelde artikelen.
Bij de aankoop van Zalando Lounge artikelen heeft u het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.

Informatie betreffende de uitoefening van het herroepingsrecht

Herroepingsrecht


U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag 1, waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het laatste goed fysiek in bezit krijgt.
Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u Zalando SE, Tamara-Danz-Straße 1, 10243 Berlijn, Duitsland, fax: +49 (0)30 2759 46 93, e-mail: klantenservice@zalando-lounge.nl, via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het bijgevoegde modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u de herroeping aan ons heeft medegedeeld, terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. Wij dragen de kosten van de retourzending als u het retouretiket gebruikt dat wij ter beschikking stellen. Bij moeilijkheden kunt u altijd terrecht bij onze klantenservice. Deze is van maandag tot en met vrijdag van 07:00 uur tot 20:00 uur bereikbaar via de gratis hotline onder het nummer: 0800 – 0227 143, per e-mail: service@zalando-lounge.nl of via het contactformulier op onze website.
U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.

Modelformulier voor herroeping
(dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen)
— Aan Zalando SE, Tamara-Danz-Straße 1, 10243 Berlijn, Duitsland,
fax: +49 (0)30 2759 46 93, e-mail: klantenservice@zalando-lounge.nl:
— Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende goederen/levering van de volgende dienst (*) herroep/herroepen (*)
— Besteld op (*)/Ontvangen op (*)
— Naam/Namen consument(en)
— Adres consument(en)
— Datum
(*) Doorhalen wat niet van toepassing is.
  1. Kortingscodes die in uw account zijn opgeslagen (bv.: wanneer u een vriend heeft geworven)
  2. Kortingscode die u via onze nieuwsbrief heeft gekregen.
Houd er rekening mee dat alle kortingscodes slechts voor een bepaalde tijd geldig zijn en dat er slechts één kortingscode per keer verzilverd kan worden.
U kunt extra korting verdienen door uw vrienden, familie en kennissen uit te nodigen om lid te worden van Zalando Lounge en hen te informeren over de topmerken en hoge kortingen. U kunt dit simpelweg doen door ze de speciaal voor u gegenereerde link toe te sturen of hun e-mailadres in te vullen. Zij ontvangen vervolgens een welkomstgeschenk ter waarde van € 10,-. Wanneer zij net als u een mooie aanbieding hebben gevonden en een bestelling hebben geplaatst, ontvangt u als bedankje voor het verder vertellen ook een cadeaubon ter waarde van € 10,-.
U kunt uw vrienden, familie en kennissen uitnodigen door ze de speciaal voor u gegenereerde link toe te sturen of hun e-mailadres in te vullen. Zij ontvangen vervolgens een welkomstgeschenk ter waarde van € 10,-. Wanneer zij net als u een mooie aanbieding hebben gevonden en een bestelling hebben geplaatst, ontvang u als bedankje voor het verder vertellen ook een cadeaubon ter waarde van € 10,-.
Wanneer u geen kortingscode ontvangt nadat u een vriend heeft uitgenodigd, komt dit omdat uw vriend nog geen bestelling heeft geplaatst. Wanneer uw vriend een bestelling plaatst via uw link met een minimum bestelwaarde van € 35,-, ontvangt u automatisch een cadeaubon ter waarde van € 10,-.
U kunt uw kortingscodes terugvinden onder “Mijn account” op onze website.
Wanneer u een kortingscode via een aankoop heeft gekregen, krijgt u deze na terugzending terug. Wanneer u een gratis marketing- of actiekortingscode heeft gebruikt tijdens uw bestelling, krijgt u hier geen nieuwe kortingscode voor terug.
Helaas is het wegens technische redenen niet mogelijk om kortingscodes na afronding van een reeds geplaatste bestelling te verwerken. Let er dus goed op dat u uw kortingscode tijdens het bestelproces invult.
Onder “Mijn account” vindt u een overzicht van al uw persoonlijke gegevens, welke u op elk gewenst moment kunt bekijken en aanpassen.
Onder “Mijn account” vindt u een overzicht van al uw persoonlijke gegevens, welke u op elk gewenst moment kunt bekijken en aanpassen. Wanneer u nog vragen heeft, staat onze klantenservice altijd tot uw beschikking. De klantenservice van Zalando Lounge is van maandag tot en met vrijdag van 07:00 uur tot 20:00 uur bereikbaar via een gratis hotline onder het nummer: 0800 – 0227 143, per e-mail: service@zalando-lounge.nl of via het contactformulier op onze website.
Bij het vraagteken vindt u hulpmiddelen en aanvullende informatie terug.
Neem onze virtuele rondleiding en ontdek talloze mogelijkheden en hulpmiddelen om het shoppen bij ons nog duidelijker en eenvoudiger te maken.