FAQ Home - Retouren en terugbetalingen

Retouren en terugbetalingen

Kan ik meerdere bestellingen in hetzelfde pakket retourneren?

Als je artikelen van meerdere bestellingen van Lounge by Zalando wil retourneren, kun je deze gerust in hetzelfde pakket terugsturen. Je vindt alle retourbonnen van ...Lees meer

Hoe kan ik artikelen terugsturen?

Je kunt artikelen in originele staat binnen 31 dagen na levering retourneren. Het retouretiket kun je in je account vinden. Retourneren via PostNL: 1. ...Lees meer

Krijg ik een melding wanneer mijn geretourneerde bestelling door jullie is ontvangen?

Zodra de artikelen die je hebt geretourneerd in ons warenhuis zijn aangekomen en zijn verwerkt, sturen we je een e-mail ter bevestiging van de ...Lees meer

Hoeveel tijd heb ik om mijn bestelling terug te sturen?

Als je een of meerdere artikelen wil terugsturen, heb je 31 dagen de tijd om dat te doen. Deze retourtermijn van 31 dagen begint ...Lees meer

Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

Je ontvangt je terugbetaling zodra de geretourneerde bestelling is aangekomen en verwerkt in ons warenhuis. In de regel kan dit tot maximaal 10 werkdagen ...Lees meer

Moet ik verzendkosten betalen om een of meer artikelen te kunnen retourneren?

Wij vergoeden je retourkosten. Print het retouretiket uit en plak het retouretiket op je pakket. Het retouretiket vind je in je account door op ...Lees meer

Wat kan ik doen als ik geen printer heb om een retouretiket af te drukken?

Als je niet over een printer beschikt, neem dan contact op met onze klantenservice via ons contactformulier. We sturen je dan een retouretiket per ...Lees meer

Krijg ik de verzendkosten terugbetaald wanneer ik mijn bestelling terugstuur?

Mocht je alle artikelen van je bestelling retourneren, dan storten we ook de verzendkosten van de levering terug.   Dit is niet het geval indien ...Lees meer